Magento Commerce
Cistella de la compra: (0) | 0,00 € | Detall
L'oracle imminent
Toni Ibàñez i Emma Piqué
Edicions Bromera
Preu: 12,70 €
Formats disponibles:

Sinopsi

 

Premi de Literatura Eròtica La Vall d’Albaida 2006

Una setmana a tot drap, borratxos de paraules, amants inversemblants que a penes es coneixen, Vogelfrei i Mouchette gaudeixen del cibersexe, quina gran farsa!, una història desconcertant plena de furor eròtic. Els autors han volgut disfressar-se per a experimentar plegats les virtualitats digitals de les noves tecnologies aplicades a la creació literària. L’Oracle Imminent, escrit a quatre mans i en línia, via correu electrònic, Messenger i bloc, n’és el resultat, distingit amb el XIII Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida.

 

Vols comprar aquest llibre en paper?

L'autor / a

Toni Ibàñez Ros (Lleida, 1964) és filòsof i escriptor. Va estudiar filosofia a les universitats de Navarra i de Barcelona. Professor d'institut des de 1989, ha compaginat la seva tasca docent amb la literària. Ha guanyat una vintena de premis entre el quals destaquen els premis comarcals de narrativa d'Òmnium Cultural de Granollers (Darrer poema, 1998; El camí de la Tau, 1999); Premi Comarcal de Poesia (Reravera, 2000); Francesc Català de Poesia de Perpinyà (Un dia qualsevol, 2001); Jaume Maspons d'Humor i Sàtira (Tros de Quòniam, 2003); Gabriel Ferrater de Poesia de Sant Cugat (Una certa penombra, 2005); el Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida (L'Oracle Imminent, 2006); el VIII Premi d'Assaig i Creació sobre Tecnologies de la Informació Nadal Batle i Nicolau de la Universitat de les Illes Balears per l'obra Catosfera (Ciberdietaris 04 05 06); i el Premi Internacional de Literatura Antonio Machado 2008.

 

Ha traduït a Quaderns Crema 2003 L'educació de l'estoic de Fernando Pessoa. Membre fundador del col·lectiu poètic Erato de Vallromanes, fa recitals i col·labora habitualment en mitjans de comunicació (premsa, ràdio). És un blogger reconegut a la catosfera pels seus blogs Tros de Quòniam i Entrellum

 


 


Descarrega un fragment gratuït d'aquest llibre

Altres llibres del mateix autor

  • No hi ha llibres del mateix autor.

Altres llibres que et poden interessar

Escriu la teva opinió i valora aquest producte

Opinions del lector


No hi ha opinions

Valoració

Escriu la teva opinió

Sobrenom
Resum de la vostra opinió
Opinió
Escriu el text de la Image

Etiquetes del producte

Ajuda'ns a etiquetar aquest producte:

Escriu les paraules clau (tags) que creguis que millor ajuden a definir aquest producte.

Feu servir espais per a separar les etiquetes. Feu servir cometes simples (') per a frases.

Moltes gràcies per la teva col·laboració!

Altres etiquetes:

No hi ha etiquetes.