Magento Commerce
Cistella de la compra: (0) | 0,00 € | Detall
Tu pots
Joaquin Lorente
Grup 62
Preu: 8,99 €
Formats disponibles:

Sinopsi

Tot comença per creure en tu mateix. Per això, per aconseguir l'èxit personal i professional, primer s'ha de despertar i multiplicar el teu talent, l'energia i la creativitat que guardes al cervell amb visions pràctiques aplicables a l'instant.Amb un llenguatge directe, descarat i sense embuts, Joaquín Lorente, un dels creatius de la comunicació més importants, concentra la seva llarga experiència en aquest llibre i converteix cada pàgina en un constant viver d'idees útils. Perquè si no condueixes el teu propi cervell, n'hi haurà d'altres que ho faran per tu. 

L'autor / a

Joaquín Lorente (Barcelona, 1943), definit com un dels millors publicistes del món i el més influent en la publicitat espanyola durant tres dècades, és el paradigma d'una vida puntera i trencadora en l'evolució de la creativitat i la comunicació.Considerat enfant terrible de la publicitat, als 27 anys va promoure i fundar MMLB, el mític grup que va transformar tot allò establert en la creativitat publicitària a Espanya, fins a situar-se en la primera posició internacional i, des del 1985, al capdavant del grup independent més gran del país. És el creador de la imatge i desenvolupament de marques com Osborne, Central Lechera Asturiana, Allianz, Dodot o Evax, i d'algunes que avui dia són referències mundials com BBVA, Iberdrola, Camper o Fagor.Assessor personal dels presidents Felipe González i Jordi Pujol, ha desenvolupat una important tasca docent a través de conferències i articles, i des de l'any 2010 creant els cursos i tallers de creativitat «Piensa, es gratis» (www.piensaesgratis.org).El seu llibre Pensa, és gratis s'ha traduït a onze idiomes i ha figurat a la llista dels més venuts durant mesos.També ha publicat Ciudadanos de la Tierra.com (2004) i Casi todo lo que sé de publicidad (1986), el llibre més venut a Espanya de la seva especialitat.La seva extensa tasca creativa ha rebut més de cent premis internacionals, entre els quals destaquen, a part dels de Canes, Fiap i Sant Sebastià, els de Millor Creatiu de la Dècada, el del Colegio de Publicitarios, el del Club de Creativos Españoles, el del Govern de Catalunya i el d'Acadèmic d'Honor de l'Academia de la Publicidad. La seva obra creativa va ser motiu de l'exposició antològica Lorente, creador d'anuncis o de marques? (Barcelona, 2006). 
Descarrega un fragment gratuït d'aquest llibre

Altres llibres del mateix autor

Altres llibres que et poden interessar

Escriu la teva opinió i valora aquest producte

Opinions del lector


No hi ha opinions

Valoració

Escriu la teva opinió

Sobrenom
Resum de la vostra opinió
Opinió
Escriu el text de la Image

Etiquetes del producte

Ajuda'ns a etiquetar aquest producte:

Escriu les paraules clau (tags) que creguis que millor ajuden a definir aquest producte.

Feu servir espais per a separar les etiquetes. Feu servir cometes simples (') per a frases.

Moltes gràcies per la teva col·laboració!

Altres etiquetes:

No hi ha etiquetes.